BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 17 June 2011

Catatan Pertama Aku...


Ehem2..
Sedar tak sedar,dekat seminggu lebih dah aku bergelar blogger,haha.blogger la sgt,blogger pasif mungkin.maaf la yek,sbb x rajin nak update blog ni disebabkan kesibukan yg melampau.maklumlah,cuti 'semester' pon dah habis kan,macam2 benda,hal,masalah baru la yang akan timbul dan perlu diselesaikan.benda pertama yg nak aku hadap ni,MUET.haha,aku dah jangka pon yg aku dapat keputusan mcm tu,x pe lah.lagipun,aku tak bercadang pon nak amek sekali lagi,sbb aku mmg x yakin dapat atas drp band 2.
Tiba-tiba pulak,datang satu demi satu kertas periksa pertengahan tahun tu kat aku.haha,becampur-campur perasaan aku,sedih,hiba,syok,pedas,manis,entah la..aku tgk analisis tu,alhamdulillah la.nak kata bagus tu,tak ada la sgt,nak kata teruk pon,tak ada la sgt,sedang-sedang aje kot.
Tapi yang aku ralat tu,tak dapat 4 prinsipal.apa la alasan nak aku ckp kpd mereka2 itu?ckp je la,baca dah semua,tapi bila tgk kertas preksa laen pulak yg keluar.haha,alasan lazim yg selalu kita gunakan,termasuklah aku.dengan itu,muncullah bertambun2 koje pembetulan yg patot dibuat,tahniah le..
Dengar kabonye trial stpm lagi 3 bulan.haha,entah aku x buat apa lagi,mmg aku terpaksa berhabis habisan,berkejar kejaran  nak dapatkan balek ape yg aku dah tinggalkan.mana tak nye,cuti ni aku byk buang masa aje pon.dan,bila dah mula sekolah balek,semangat masa sebelum dgn selepas cuti ni,agak berbeza la.skrg ni,masa utk study tu,dihabiskan dgn tido aje.err,mungkin awal lagi kot kan,periksa lmbt lagi,haha.tidak mengapalah,yang penting usaha untuk menuju ke arah itu tetap ada,daripada tak ada langsung kan?insyaallah,sinar itu pasti ada...semoga berjaya kawan-kawan. :)

dah baca tekan laa like :)

No comments:

Post a Comment

...hak cipta terpelihara Si Paus Hijau...