BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 9 June 2011

Aku dan blog

Ehem2..
Alhamdulillah,setelah berusaha dgn  sedaya upaya tanpa menitikkan sebarang peluh,akhirnya aku berjaya menghasilkan sebuah benda alah ni.1st sekali,sepanjang panjang penghargaan dan ratusan  terima kasih kpd mereka mereka yg terlibat dlm pembikinan blog ini sama ada secara langsung ataupun tidak langsung.aku terbuat benda ni pon sbb teringin nak merasa pakai blog,tgk org laen dah maju,ada blog la,skype la,twitter la,dan macam2 lagi lah.aku x mandang ape pon.jadi,aku pon tak nak la ketinggalan,nak maju jugak sebagaimana mereka memajukan diri mereka sendiri..kesimpulannya,terhasillah blog ini.sebarang komen berbentuk cacian,makian,kutukan,kritikan,mahupun ransangan dlm meningkatkan kualiti blog ini aku terima mentah mentah,haha.sekian,terima kasihlah..

err, bukan aku sepenuhnya yg mereka reka blog ni.ini semua hasil kerahan tenaga ABEL XHEER,aku la mengada ngada paksa dia buat blog ni,aku x bagi upah pon kat dia,dia sanggup tolong aku yg bongok ni.terima kasih byk2 tau,berat sama dipikul,ringan sama dijinjing,hihi.;p

dah baca tekan laa like :)

4 comments:

  1. SO,aku berjaya menjadi pengkomen 1st blog ko.. keke

    ReplyDelete
  2. haha .go on with your blog .
    semoga jadi penulis yang hebat .bangga dengan awak :)

    ReplyDelete
  3. boley thn ..nmpk nice gak r^^..hahahha

    ReplyDelete
  4. haha !best2 . semoga jd penulis yg hebat . . agahgaahgah

    ReplyDelete

...hak cipta terpelihara Si Paus Hijau...